علائم اوج لذت در زنان و شناسایی عوامل ارضا شدن

احساساتی شدن:

یکی از علائم اوج لذت در زنان احساساتی شدن آن‌ها پس از رسیدن به مرحله ارگاسم است، گاهی این احساس تا حدی پیش می‌رود که موجب گریه کردن زن خواهد شد. به گزارش مجله پزشکی آسان طب ممکن است گریه زن پس از رابطه جنسی، مرد را متعجب کرده و یا بترساند، اما این مسئله اصلا نگران کننده نیست و در حقیقت بدین معناست که زن از رابطه جنسی با همسر خود نهایت لذت را برده است.

خوابیدن زن:

برخی از زنان پس از ارضا شدن و رسیدن به مرحله ارگاسم، به خواب می‌روند، اگرچه این مسئله بیشتر برای مردان مطرح می‌شود اما زنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند، پس اگر همسر شما پس از انجام رابطه جنسی به طور ناگهانی خوابید، اصلا تعجب نکنید، زیرا این کار جزء علائم اوج لذت در زنان به شمار می‌رود. به هنگام بروز این حالت، شما هم کنار همسرتان بخوابید تا آرامش بیشتری را به او هدیه دهید.

در آغوش گرفتن همسر:

نیاز به در آغوش گرفتن مرد توسط زن پس از انجام رابطه جنسی نیز یکی دیگر از علائم اوج لذت در زنان به شمار می‌رود، اما همیشه تضمین کننده آن نیست.

تنگ شدن قسمت داخلی رحم:

قطر رحم زنان به هنگام ارضا شدن افزایش یافته و مایع لزجی از آن خارج می‌شود. این مایع بی‌رنگ بوده و موجب می‌شود که عمل دخول راحت‌تر انجام گیرد. در نظر داشته باشید که به هنگام ارضا شدن زنان، قسمت داخلی رحم آن‌ها کمی تنگ می‌شود.

منبع: آسان طب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 اسفند 1397برچسب:علائم اوج لذت در زنان, | 11:15 | نويسنده : Bahar |